حرف نویسنده

زنــ✿ـگ تفـ✿ــریح❀◕ ‿ ◕❀

✿ دخترونه های من ✿

حرف نویسنده

سلام به شما طرفداران عزیزم.

امیدوارم که خوب باشید و خندون.

من شیدا هستم.

خوشحال میشم اگر مایل بودید نظرتون رو در مورد وبلاگم بدونم.

دوستان عزیزم:

میتونید مطالب رو کپی کنید.

نیازی به ذکر منبع و اجازه نیست.

من این مطالب رو برای شادی شما میزارم.

در مورد تبادل لینک هم باید بگم:

که این وب فقط با وبلاگ های دخترونه با نویسندگان دخترلینک میشه. 

اگر مایل با لینک بودید منو با اسم(زنگ تفریح دخترونه)لینک کنید.

از بازدید شما متشکرم و منتظر نظرات شما دوستان خوبم هستم.



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت10:52---23 دی 1394
سلام ببخشید دیرشد

وبلاگ زیبا وشیکی دارید موفق باشید
پاسخ:سلام.خوهش میکنم.ممنون.


zahra ( :
ساعت10:35---23 دی 1394
سلام گلم وب باحالی داری
پاسخ:خوهش میکنم.زاویه دیدتون باحاله.


سارا
ساعت14:28---21 تير 1394
وب قشنگی داری خوش حال می شم ب منم سر بزنی

*zahra*
ساعت2:03---6 تير 1394
سلام وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وم سر بزنی
پاسخ:سر زدم.منون از نظرت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 اسفند 1398برچسب:,

] [ 21:56 ] [ شیدا ]

[ ]